De meest prestigieuze grafische communicatie award "De Zweedse Publishing-prijs" is vandaag bekend gemaakt. Deze prijs word al meer dan twintig jaar uitgegeven en is gericht op excellente vormgeving en typografie die op een duidelijke, informatieve en zeer zichtbare wijze de doelgroep aantrekken.

tool carrier pop up spp logoStockholm Nov 15, 2012.

Hultafors Group's heeft bijdragen in de "Sign categorie" met de nieuwe Tool Carrier instore pop-up van de nieuwe generatie Gereedschapsdragers. De jury motiveerde de toekenning door de volgende woorden:

"Dit jaar de sterkste marketingoplossing in een categorie met enorm veel concurrentie in showrooms".

"We zijn erg blij deze prestigieuze prijs te krijgen", zegt Anders Garberg, directeur Marketing bij Hultafors Group AB. "Aangezien het moeilijk is om nieuwe producten in showrooms te krijgen realiseerden we ons dat we een in-store display oplossing moesten ontwikkelen die echt iets extra's te bieden had. En ik denk dat we erin zijn geslaagd. We zijn erin geslaagd om de in-store communicatie een stap verder te brengen".

Swedish publishing price winner Hultafors Group 2012 Tool carrier sign pop-up Snickers WorkwearSvenska publishing priset

De Hultafors Group Gereedschapsdragers behoren tot een familie innovatieve, ergonomische en zeer functionele draagsystemen voor mobiele ambachtslieden die behoefte hebben aan eenvoudige toegang tot hun gereedschap, te allen tijde en op alle plaatsen. Eerder dit jaar ontving de Hultafors Group de "Red Dot award" voor het innovatieve ontwerp van een rugzakdragers in deze nieuwe productfamilie.

Gepubliceerd 19 december 2012.

Vraag het ons